Aselnisa_16 2prensesannesiiii kız benim bitane daha var çocuk bide hamileyim bide üniversite olsa kafayı yerdim heralde
Aysegul-duzgun Dlkzz bende çok merak ediyorum tabi önemli olan sağlıklı olması ama daha ogrenemedik 24.haftamdayim
Kbramhmt Aselnisa_16 maşallah kızı bu. Kadar erken net öğrenmek şans ben 16 haftayı geçti ancak öğrenmiştim zar zor oda bende merak ediyorum cinsiyetini belki bu ay sonuna öğreniriz
Aselnisa_16 Kbramhmt evet bizde şaşırmıştık hatta her gittiğimizde tekrar tekrar sormuştuk hep kız dediler☺️