beyazgull 28 haftalığız özellikle yatınca çok hareketli babası da elini koyunca çok net hissediyor tekmeleri :)
Busegungoor 31+2 ucundan ocak ayını yakalıyoruz. 2 ocak normal doğum ama gidişatımızda sezaryen gibi bakalım ☺️😍
dilann22 Tinasu 29+5 olcaz 12den sonra 🥰 dün aşırı hareketliydi canımı acıtıyordu bugün baya sakin canı nasıl isterse öyle davranıyor kızım😌
Daffyy Tinasu okurken bu ben dedim o derece. Akşam yemekten sonra şişiyorum sanki oturup kalkmak bile işkence belim kopuyor😅doğuma kadar nasıl idare edicem bilmiyorum 😅
Baharsss Flyy evet canım doktorlarda ocak diyo sezeryan olcakmışım ocak sonu buraya göre şubat 4 gösteriyo benimde 🥰
Flyy Baharsss neden sezeryan diyorlar canım hemen belli olur mu sen mi istedin bana daha bi sey demedi doktorum o konuda
Selinsare 31+3 🥰 doktorumuz 1 Ocak gösteriyor dedi bakalım hayırlısı inşallah 🙏 artık çok zorlanmaya başladım kaburga sırt bel ağrıları ve uykusuz geceler… 😓