tontonhanim gokce66 kaç haftalık tam olarak 😃 benimde doğum günüm 6 Ocak kızım haftasını beklerse 6 ocakta doğum görünüyor 😂 ama beklemez gibi
gokce66 tontonhanim 29+2 olduk cnm 😊ilk sezeryanla doğum yaptım ikinci de öyle olacak beklerse iste ocağın 6 si cuma günü gözüküyor 😊🙈
Sedamete Bebekdelisi umarım çok daha fazla kalır karnında canım ama gelse de korkma Allah’ın izniyle yaşar bu aylar yaşama şansı çok yüksek Rabbim yardımcın olsun 🙏🏻
Elif-dogan vaveylaaa19 bizde en son 26 da gittik 880 demişti nasıl sizce normal mi doktor biraz geri dedi ama şuan ne kadar oldu bilmiyorum🙂
Tinasu gokce66 sezeryanmı olcak canım banada doktorıum sezeryan istersem 6 ocakta alabilceğini söyledi ama ben normal istiyorum hayırlısıyla
Leylazerr Elif-dogan aman sağlıklı olsun da arkadaşım 39 haftasında 2000 kilogram gibi bebeğini kucağına aldı küvezde de kalmadı sapa sağlam kilo önemli değil sağlıklı olsnda bide her bebek aynı değil seninle aynı haftada olup kilosu fazla ise dert etme
Tinasu Zuzu6901 benide gece tuvaletleri zorluyo geçen haftaya kadar 1 yada 2 kere kalkıyodum şimdi gene ilk günlerdeki gibi 4-5 e çıktı dahada artar diyolsr hiç uyumasak daha iyi 😅
Zuzu6901 Tinasu sorma ben de aynıyım. Bide ters hala bizimki. Aşağı kısmıma çok vuruyor. O da tuvalet ihtiyacını arttırıyor 😂 Allah yardımcımız olsun