adennlilith1 bu ay 22 si ve 22 den sonra ilişki oldu canm ara ara adetim bitti biteli regl olcakmisim gibi belim de karnım da ağrı var . 2 gün baş dönmem oldu baş ağrım oldu . Şuan hala belim de ağrı var .
Bı ara İshal de oldum diğer hamileliğim de de öyleydi. Bugün de acayip baş ağrım var cekilemeyeck gibi . Bu kadar çabuk belirti gösterir mi ya