Hayatbilgisi Kizlar sat 22 yarın sağlık ocağına gidip kan versem çıkar mı eğer hamilelik varsa. Baş agrisin dan duramıyorum .
miniginannesi-1 Hayatbilgisi regl günün ne zaman canım benimde sat17 sağlık ocağında yapılan testler e Nabızda gözüküyor
Sinem94 Hayatbilgisi çok erken varsa bile çikmayabilir Ekim 13 ünde kan verdim beta 0.1 di 22 ekimde adetimden 2 gün önce tekrar verdim pozitifi
miniginannesi-1 Hayatbilgisi ara ara başım dönüyor ama hemen gebeliğe bağlamak istemiyorum bunu değilsem eger ümitlenmek istemiyorum regl gecikmesini beklicem