Durulay3 öyle şey mi olur canım 36 haftaya kadar imkanı yok doktorum görmemesinin. Kan tahlilinde betada bile çıkar hadi doktor göremedi diyelim. 35+1 tek yumurta ikizi doğurdum normal gebeliklere gore ikiz gebelik daha zor geçiyor vitaminlerini bile ona göre alıyorsun. Devlet hastanesine mi gidiyorsunuz detaylı usg ye girdiniz mi?