Durulay3 çok ilginç ama dr unuz 36 ya kadar faeketmediyse bırakın başka birine geçin. İkiz gebelik farkedilmemesi mümkün değil. Benim ilk bebeklerim ikizdi, kilo da çok almadım ama karnım tek bebeğe göre çok farklıydı. Usg de görünmemesi de mümkün değil.