Bsrfnr Emel_28 belirtileriniz neydi? Hangi sebepten gittiniz doktora ? İlk bebeğim bilgi almak için soruyorum
ramonun_annesi cimcimemmmm hmm anladım bende suruçluyum ama eşimin gorevinden dolayı ağrı merkezde yaşıyoruz
ramonun_annesi cimcimemmmm keşke canım ama bazen misafirliğe geliyorum ailemin yanına artık urfadan çıktım 😊
Selmos- Emel_28 33/6yım nstye girdim bugün sancı çıktı bi ilaç yazdı sancı azalsın diye 35/2 ile uyumlu 2500 kilo yarın tekrar nst giricem ve alttan açılma var mı bakacak minik minik kasılmalar var napcam bilmiyorum
Mskk Selmos- Hangi ilacı yazdı doktorunuz bende 33-1 haftalığım bende de sancı çıktı 2 adet yüksek banada ilac yazdı doktorum
cimcimemmmm ramonun_annesi olsun buradan da olsa tanidigima cok memnun oldum cok tuhaf hissediyo insan ama boyle yakin birini görünce de yuzunde gülümseme beliriyor samimiyet kendiliğinden geliyo 🙈