Emel_28 33 haftaya yeni girdim 2 gundur suyum geliyor gozetım altında yatıyorum erken doguranlar var mı benim gibi
ramonun_annesi Emel_28 ben doğurdum cnm 33 haftalık iki gündür yoğun bakımda emme refleksi şuan tam olmadığı için ne zaman çıkarız hastaneden bilmiyorum ☹️
Elaeyl Emel_28 bir şekilde erteleyemiyorlar mi iğnelerle ilaçlarla Bebeğinizin şuanda kilosu kac inşallah zamanını bekler bebiş , sayet doğarsa da umarım küvez de kalmaz Bende şuanda 33 haftadaym akinti geldi şimdi sizin belirtiniz neydi
Bsrfnr Emel_28 belirtileriniz neydi? Hangi sebepten gittiniz doktora ? İlk bebeğim bilgi almak için soruyorum
_aysenur8mikail_ @ramonun_annesi aynı posta denk geldiğim için etiketleme gereği duydum bilgi alışverişi açısından 🌸
cimcimemmmm ramonun_annesi ay kiz seni arıyordum nereye kayboldun kac gündür konuşamadık dedim postuna girdim 😳dogum yapmissin
ramonun_annesi Birmeleginannesi32 benim bebeğimin kilosu az diye sanırım aldılar bide vücudunda kan fazlaymış onu aliyolar ne zaman çıkar bilmiyorum ☹️
ramonun_annesi cimcimemmmm evet yaptım canım doğum ama kızım şuan kuvezde ne zaman çıkar belli değil 😔
cimcimemmmm ramonun_annesi yaa canim durumu nasil peki neyden dolayi kuveze konuldu. Sen son konusmanda da cok stresli uzuntuluydun yoksa devam ederdi daha bi 2 hafta 🥺
cimcimemmmm ramonun_annesi uzulme canim onlar cok güçlü elhamdülillah haftasi da iyi . En kısa zamanda kucağına alirsin insalah . Senin durumun nasil peki, görebildin mi hiç bebisini, bi de süt sağip götürüyor musn ona . Isterlerse biberon gönderme siringayla versinler canim
ramonun_annesi cimcimemmmm vücudunda kan fazlaymış dedi doktor kan almışlar vücudundan bide 2.170 gram doğdu biraz beslenmesi lazım dedi doktor yani çok zayıf küçük solunum yolunda falan sıkıntı yokmuş anne sütünü ne kadar çok içerse o kadar çabuk toparlar iyileşir dedi doktor iyi olunca taburcu ederiz dedi
ramonun_annesi cimcimemmmm benimde belim ve karnım çok ağrıyor dikişlerim de var bebeğimi iki kere gördüm bugün tekrar saat 2 de doktor gelecek yine gidicez hastaneye inşallah görürüm bakalım daha ne kadar kalacak sağıp gönderiyorum canım yok biberonda gondermiyorum anne sütü saklama poşeti aldım sağıp dolaba koyuyorum belli saatleri var o saatte eşim götürüyor sütü şifa olsun inşallah kızıma dua edin çabuk evine gelsin 😔😥
cimcimemmmm ramonun_annesi ayy masalah cok sevindim adınıza canim. Tez zamanda kuvusursunuz nisanurunuza ☺🤲 rabbimkimseyi evladiyla sınamasın ❣ kiz sanki benim bebem orda uyuyor bir an önce toparlar meral etme cok streste yapma sütünü etkilemesin. Guzel dusun bebeisine kavuşacağın ani düşün sütün de bol olsun ki ona sifa olsun
ramonun_annesi cimcimemmmm sağol canım Allah razı olsun aminnnnn rabbim herşeyin hayırlısını verendir dua edin bebeğim için bugün doktoru geldi zaten konuştuk anne sütü sayesinde çabuk toparliyor pazartesi günü taburcu edebiliriz dedi şükür sütüm geliyor iki gün gelmiyordu hiç korktum valla şuan iyi geliyor 🤲🤲♥️♥️🙏🙏🙏
cimcimemmmm ramonun_annesi tabiki ederiz canim boyle guzel dusundugun surece sutun de gelir bebisinde erken gelir evine ☺ aklımdasın rabbim tez zamanda kavuştursun sizi🤲
ramonun_annesi cimcimemmmm amin canım Allah razı olsun bu arada ismin ne Canim tanısmadık daha nerelisin nerde yaşıyorsun 🥰