Pijamaskeliler
Bol bol dua et , Allah büyük . Her şey bir anda değişebilir. Umudunu kaybetme . Olur ki kaybedersen bebeğini, Allah inşaallah onun da sabrını verir . Gerçekten çok zor şeyler. Hem fiziken hem de ruhen bunu atlatmak diye bir şey yok. 5 de kaybetsek 10 da kaybetsek bir tanesini bile unutamıyoruz. Tanımadığın birinin yaptığı dua daha çabuk kabul olurmuş. Allah bebeğinize size sağlıklı mutlu huzurlu uzun güzel ömürler nasip etsin inşaallah. Bir daha evlat acısı göstermesin…