Merhabalar , bebeğime hidrosefali tanısı konulduktan sonra doğumun yapılamayacağını ve bebeğimin normal standartlarda yaşayamayacağını öğrendim. Yedinci ayda mecburi olarak düşük yaptırıldı.Şimdi tekrar bir bebeğim olsun istiyorum fakat normal olarak korkularım oluyor. Ocak ayında tam bir yıl olacak. Böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce, sonrasında tekrarlama durumu var mı bilginiz varsa dönüş sağlayabilir misiniz ?