Alp24677 Baymehal ayy bende kendim doğurmak istiyorum du bakalım bir kaç gün daha bekleyelim Allah büyük
Kvsr98 Alp24677 benim son 9 kaldı bende aşırı duygusalım sürrkli gözyaşım pıt🙄 açılmam falan yokmuş bekliyorum bakalım doktor yürüyüş yap dedi ama aşırı üşeniyorum hava soğuk diye battaniye altından çıkmıyorum🙄
Fidan97 Benimde son 8 gün kaldı 38+6 oldu . bebek kanala girmek üzere dedi bekliyoruz artık baş ağrılarım ,mide yanmalarım başladi. Sağ sola donemiyorum hareket edemiyorum. Baya zorlanıyorum
Kvsr98 Alp24677 yapmak istiyorum ama bende hemeroid ve anal fissür diğer adıyla makatta çatlak var ve hareketlerimi iyice kısıtlamış durumda bunlar🙄 yerimden kalkarken bile zorlanıyorum parol içmek zorunda kalıyorum tedavi uygulandı ama bir fayda göremedim dopumdan sonra ameliyat olucam ama şuan bana çok problem oluyor🙄
Arife2736 Alp24677 sancılarım var doktorum haftasını doldurmaz demişti son kontrolde hala bekliyorum uyumak işkence oldu donemiyorum bebeğim hiç uyumuyor devamlı tekmeliyor ikinci gebeliğim bir tane oğlum var onun peşinde kosturuyorum son zamanlsriniz nasıl olucak beni neler bekliyor çok merak ediyorum ve çok korkuyorum yeterli gelememekten normal doğum istiyorum doğumdan korkuyorum heyecandan olucek gibi hissediyorum bir yanım hemen şuan gelsin diyo bir yanım mümkünse bir sene dursun diyo sağlıkla.kucagimiza almayı nasip etsin Rabbim hepimize
Damla-aa Alp24677 kızlar merhaba 37+2 şuanda hastaneden yazıyorum ❤️ 2 hafta önce 2 cm açılmayla başladık bu haftamıza kadar geldik sabah suyumuz geldi 8 saattir sancım yoktu maalesef suni sancı taktılar bekliyoruz kızımı 🙏
Alp24677 Damla-aa inşallah sağlıkla mutlulukla gelsin güzel yavrun Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🥰
Sumeyyeabdi Alp24677 00:00 dan sonra 35.Haftaya geçiş yapıyoruz bugun kontrolüm vardi 2kilo 460 gram olmuşuz haftaya tekrar çağırdı karnım sertleşiyor uyuamıyorum artik geceleri
Alp24677 Sumeyyeabdi daha vaktin var gibi, inşallah doğru zamanda sağlıkla alırsın kucağına yavrucağını🤲🏻🌸
Annesihemsire Bende 36+2 deyim ama düşük doğum ağırlıklı olacak çok beklemeyelim 37 den sonra alalım dedi Dr. Ama hareketlerinin azaldığını düşünüyorum zaten bebişim de ters yani makat geliş zorunlu sezeryan olacam.
Alp24677 Annesihemsire Bebişin sağlıkla huzurla gelsinde önemli olan o sezeryan olması gerekiyorsa sezeyan olur içini ferah tut 🌸