Baymehal ay benimde 26 haftalıkken hastanede yattım erken doğum riski var diye 36 +2 olduk şükür progestanı bırak dedi doktorum 2 gün önce bıraktım dün çok hareketliydi ama bugün çok sessiz korkuyorum da birşey mi oldu diye hep diken üstünde geçti hamilelik Allah nasip ederse uygulama 28 kasım diyor doğumuna ama nasip