Mucizemibekliyorum_ Kızlar biz Allah’ın izniyle başladık estrofem başladı doktor 9 gün kullanacağım. Başlayanlar varsa hep beraber burda konuşarak bu süreci geçirelim diye açtim bu postu
Evinttnc Mucizemibekliyorum_ bende geçen hafta salı günü başladım bugünle 8 günüm oldu yarın kontrolüm var gnol-f 225 kullanıyorum. Ve günde 3 defa da tarlusal kullanıyorum
Fahris34 Ben başladım hatta 6 gün önce transferimiz yapıldı bende o ilacı kullandım hala da kullanmaya devam ediyorum
Mucizemibekliyorum_ Leon06 bana şimdi 9 gün estrofem diye bi hap verdi 9. Günü gel gonal f başlayacağız dedi🤷♀️ Gonal f başlayınca 2-3 güne bir takibe geleceksin dedi
Evinttnc Mucizemibekliyorum_ hayır tarlusel verdi o kadar zaten iğneler bitti çatlatma iğnesi kullanıp oviteralla iğnesi bu akşam vurup Allah nasip ederse cumartesi günü yumurta toplama olucak 😊
yasemin9222 Mucizemibekliyorum_ merhaba transferiniz oldu mu bizde de aynı sıkıntılar var bende transfer için adetimi bekliyorum
Fahris34 Hayir dondurulmuş embriyo transferi yapıldı bende pko var ileri derecede bu yılın başında embriyo lar i dondurma kararı verdi doktorumuz taze transferi yapmak istemedi bende gonal f kullandım 6 tane dondurulmuş embriyo vardı 2 tanesi transfer edildi