Lionmother benim iki düşüğüm vardı ben hiç kadın doğumun yönlendirmesini beklemedim süreç zaten uzun o daha da uzatıyor tıbbi genetik bölümüne randevu aldım benden iki tüp eşimden tek tüp kan aldılar 1 aydan fazla sürdü sonuç çıkması. Sonuçları hiçbir şekilde göremezsiniz ben sürekli hastaneyi arayıp çıkıp çıkmadığını soruyordum. Üniversite hastanesine de gittim mesela iki düşüğüm var genetik test yapalım dedim hayır gerek yok diyip beni göndermişlerdi, gerçi ben o zamana kadar zaten tıbbi genetik bölümüne başka bir hastaneye gitmiştim ama hazır o hastanedeyken yaparlar mı diye sormak istedim yani demem o ki kadın doğumcumlarla vakit kaybetmeyin direkt olarak tıbbi genetik bölümüne gidin, ama tek düşük olduğu için yapmayabilirler tek düşükler çok normal aslında çok yüksek ihtimalle sağlıksız gebeliktir bence kendinizi strese sokmayın