Mucizemiz-Uraz Önce doktorum muayenemi yaptı sonra nst bölümüne verilen reçete ile girdim 15-20 dk süren bir işlem karnınıza kemer gibi birşey bağlıyorlar sonra oradan bebeğinizin kalp atış sesleri geliyor kasılmalara bakılıyor işlem bittikten sonra doktora sonucu gösteriyorsunuz ilk doğumun nasıl olmuştu diye sordu doktorum sadece sezeryan olmuştu siz girmiştiniz dedim neden sezeryan yaptık dedi kilolu olduğu için oğlum dedim o kadar konuştuk doğum bakalım 2 hafta sonra tekrar gidicem kontrolüm var o zaman konuşulur net