1.5 yıl sonra aynı şeyleri yaşamak duygulandırdı beni bugün planlı değildi nst çok şükür sancı falan da çıkmadı haraketlerimiz kalp atış seviyemiz suyumuz normal Bebeğim de günden güne kilo almaya devam ediyor hiç gerilemedik bin şükür mutluyum bugün çok İnşaAllah hepimiz sağ salim alırız yavrularımızı kucağımıza 2 hafta sonra tekrar kontrolümüz var ve artık doğuma az bir süre kaldı paylaşmak istedim sizinle sizler kaçıncı haftalarda girdiniz nst ye nasıl geçti 🥰