UmmSarah Delal_ila bunları yapamadım maalesef dediğiniz gibi açılma var diye izin vermediler tekrar suni sancı verdiler ve 1 saat içinde normal doğurdum çok şükür ama dikişlerim var buna da şükür diye teselli ediyorum kendimi