Hastaneden yazıyorum, aynı haftadayım. Düzensiz sancılarım vardı birkaç gündür. Birkaç saat önce birkaç damla kanamam oldu, açık kırmızı-pembemsi renkte. Doktoruma haber verdim, hastaneye gelmemi söyledi. Açılmamı kontrol ettiler, 7 cm çıktı şok oldum. Hemen yatışım yapıldı. Suni sancı verdiler ama sancım halen yok. Egzersiz, yürüyüş falan yapıp yapamayacağımı sordum, gerek yokmuş. Son durum 4 saattir bekliyorum sancı yok, hafif kasılmalar var ama adet sancısı kadar bile şiddetli değil. Ne zaman doğum yaparım bu şekilde hiç kimse de bilgi veremiyor ilk doğum olduğundan biraz zaman alabilirmiş