hiç sorma o dert bende de var bende çok hızlı alıyorum ayda 4 kilo alıyorum doktor bana kızdı en son bu kadar hızlı almak gebelik zehirlenmesi yapıyor dedi böyle devam eder sen bebegi alacaz diyor moralim çok bozuk 😔hamur işi yok ekmek hiç yemiyorum bir aydır nerdeyse tatlı yok sefer gitigimde bakalım ne diyecek aynı şeyi derse bir daha gitmiyecem .o kadar kilo biri olsam icim yanmiyacak anlamadım bir şey 🤷