Ummum 20 eylül son adet tarihim. Reglime bir gün kala öğrendim. Erken gebelik testinde Cumartesi günüydü yani. Pazar günüde gidemedim kan vermeye. Kaset test yaptım bu sefer ondada silik çıktı. Pazartesi gidip kan verdim sağlık ocagında 52 çıktı bir hafta sonra gittim 3110 çıktı.
Cumartesi kadın doğuma gittim üstten muayene etti keseyi gördüğunu söyledi ama 4 haftalık dedi. Yani geç döllenme oldugunu söyledi. Benimde içime şüphe doğdu. İlk hamileliğimde gittiğim doktorumu buldum ona gittim pazartesi gün. 5+6 gündük sona adetimize göre. İyikide ona gitmişim. Çok güzel muayene etti. Alttan baktı keseyide bebeğide gordu. Kalp atışlarıda başlamış. Ama şimdi dinletmiyicem zarar vermeyelim yeni başladığı için dedi. Haftaya gel dedi. Haftaya gidicem inşallah. Söyledim diğer doktor geç döllenme, 4 haftalık oldugunu söyledi diye. Ben gününe uygun gordum. Kalp atışlarına bakarken tekrar karar veririz dedi. Yani geç döllenme olsaydı adetim gelmeden önce testte cıkarmıydı bilmiyorum içime şüphe oluşturdu. Doktorun bilgisine güvenemedim açıkcası. İlk hamileliğimde de geç döllenme olmuştu. Ama beklenen adet günüm geçmişti 6 gün arti bide 3-4 gün daha geçtikten sonra testte silik çıkmıştı. O zamanda doktorum geç döllenme demişti. Ona bişey diyemedim çünkü geç cıktı. Yani sizinde kafanıza bişey takılırsa benim tavsiyem başka doktorların görüşlerinide alın derim. Konu ne olursa olsun