Meltemtml Papatya1997 bende uyuyamadım tv izliyorum detaylı da hiçbişey göstermediler yarın ozelde görücem inşallah ultrason da verirler
Meltemtml Btlklnc 203 tl 10 gun önce yaptırdım Niyazi Alper di doktorun adı ama hiç memnun kalmadım simsiyah oda hiçbişey göremedim doktorun da sesi çok kısıktı bebeği butun olarak göstermedi bölüm bölüm gösterdi kapattı direk fotoğraf bile vermedi
Btlklnc Meltemtml Yaaaa öyle mi arkadasımda bir doktor söylemıstı onada sorarım olmadı medınovada yaptırcaz
Meltemtml Btlklnc ben memnun kalmadım maddiyat sıkıntımız vardi şuan düzeldi keşke bekleseydim medinova da yaptırsaydım dedim hatta
Papatya1997 Meltemtml verır ya neden vermesın ama ben de detaylıyı devletin yarı özelinde yaptırmıştım bana da vermemıslerdı Ama oteldeki doktorum 4 tane verıyor hep 😂
Papatya1997 Meltemtml ya canım benım ınsallah yüzü dönük olur 🙏🙏 güzel bır fotoğraf verır sıze 🙏🙏 hayırlı doğumlar dılıyorum 🦋🦋
Meltemtml Btlklnc doktor haftaya tekrar gel dedi tekrar ücret ödemicem galiba randevu almama gerek varmı randevusuz gitsem bakar mı
Btlklnc Meltemtml ben randevu alıyorum genede yukarda girişte onaylatırken söyluyrm 10 gün icimde tekrar gelebılırsın demıstı dıyorum tamam dıyorlar
yaasemin Meltemtml aydin kadın doğum hastanesi hakında bilginiz var mı ve onerebilcegimiz doktor var mı?
Meltemtml yaasemin hüsnü Onur durmaz kesinlikle tavsiye ediyorum benle çok ilgileniyor özeldeki doktorun sormadığı soruları soruyor bugun gittim yanına en ince detaya kadar baktı bebeğe
yaasemin Meltemtml Ben söke de özel takipliyim malum özel doğum ücretleri çok fazla aydın kadın doğum da doğurmak istiyorum bi aksilik olmazsa günümüz de azaldı önden bi gelip muayene olmayı düşünüyorum orası içinde iyi diyorlar teşekkür ederim