1ciftyesilgoz inşallah bi aksilik olmaz canım ben öğrendiğimde doktor bana her ihtimale karşılık %50 dış gebelik %50 sağlıklı gebelik olabilir bunu bil tekrardan dış gebelik tedavisi görebilirsin yine dedi karından görünmedi alttan muayenede iki kese gördü 10 gün sonra tekrar çağırdı gittiğimde oğlumu gördüm kalbini duydum kuzum bunu bilerek dene istersen ama umudunu yitirme 🤲🏻 Umarım seninde sağlıklı sıhhatli olur canım