Kubos58 Dıs gebelik gecirdim 1 sene önce simdi yeniden hamileyim adet günümden 1 gün sonra beta 68 cıktı sizlerin beta kac cıktı yükselme oldumu neler yasadınız
cerenimmo Kubos58 hiç tedirgin olma kuzum birden yükseliyor betan ben dış gebelikten 3 ay sonra gebe kaldım şuan 25 haftalığım senin 1 sene geçmiş ve bı süre içinde gebelik yaşamamışsın Allah’ın izniyle sağlıklı güzel haberler alırsın canım 🤲🏻🐣
Kubos58 sedamom00 1 sene önce hep yükseldi değer ama az az olması gerektiği kadar değildi ama bu seferde beta düşük cıktı
Minikmucizelere cerenimmo merhaba iki ay önce dış gebelik gecirdim doktorum üç ay korun dedi siz ne kadar korundunuz
cerenimmo Minikmucizelere en az 6 ay korunmak lazımmış ama ben 3 ay düzenli adet gördüm 4ncü ayda hamile kaldım. Adetin düzene girdiği zaman gebelik için deneyebilirsin ama 3 ay hiç bir şekilde gebelik düşünme cinsellik yaşayabilirsin isteğine bağlı benim ağrım çoktu ben cinsellik bile yaşamadım 4ncü ayın adet bitiminde yaşadım bir tek ondada tuttu canım
Minikmucizelere cerenimmo ben iki buçuk ay oldu adet olalı diğer ay üçünde oldum adet bu ay olmadim da altı gün geçti adet olup bittikten sonra korunmayi birakmayi dusunuyodum ama henuz adet olmadim duzene girmedi galiba
1ciftyesilgoz cerenimmo aralıkta 3. Adetimi gördükten sonra korunmayı bırakmayı düşünüyorum bakalım .. inşallah teşekkür ederim.
cerenimmo Minikmucizelere bekle bakalım hala adet olmazsan bir kaset test yap ilk idrarında ona göre kan testi verirsin kendini strese sokma canım bende stresten adet olmadım sanmıştım meğerse hamileymişim
Minikmucizelere cerenimmo korunuyoduk pek hamilelik olduğunu sanmiyom ama kismet bu işler bakalım biraz daha bekleyeyim olcak mıyım ne olacak hayırlısı 🙂
cerenimmo Minikmucizelere stres yapma kuzum kendini şartlandırma illa bu ay hamile kalıcam diye ben Allah verir elbet bir gün dedim sabah ezanından önce kalkıp her gün dua ettim rabbim doğru zamanda nasip et diye çok şükür duydu sesimi önce psikolojin önemli 🤲🏻🧡
cerenimmo 1ciftyesilgoz inşallah olur canım reglinden 4 gün önce 2 gün birliktelik yaşa birde reglin bitince yaşa kuzum reglin bitikten sonra 15 gününü hesap et ona göre birlikteliğini yaparsın ama dediğim gibi hamile kalıcam psikoloji ile yaşama ben hiç düşünmemiştim sadece o ana odaklanmıştım
Minikmucizelere cerenimmo hen bu ay olucam falan diye dusunmuyom ama adet olsamda korunmayi biraksam denemeye baslasak hemen olmaz ztn bian önce denemeye baslasak diyom öyle öyle stres oldu ama yapacak bi sey yok işte beklicem Allah’ım en güzel zamanda nasip etsin inşallah