Kardii canım sonuçta pedin altını küloda yapıştırıyoruz plastik o kısım.. öyle düşün enfeksiyon olabilir hamilelikte daha çabuk enf.kapılıyor. ben günde 3 kez külot değiştiriyorum ped takmıyorum. Bi yere giderken bile çantama külot koyuyorum😁 ve beyaz pamuklu külot olsun dedi doktorum.