Doktor niye zararlı bir ilacı biz gebeleri versin ki .
Ben de ilaç kullandım tahlilde çıktığı süreçte hep antibiyotik içtim asıl kullanmazsanız enfeksiyon risklidir.
Doğuma 10 günüm var ins yine çıktı enfeksiyon hem tek toz olan hem yine antibiyotik içiyorum
Bebek için riskli bilginiz olsun ilacı ihmal etmeyin