_edakrsu22 Kızlar ben göğüs kalkanı aldım gümüş kapak pahalı geldi göğüs kremi ve kalkanı yeterli mi yoksa gümüş kapak şart mi
mor_menekse _edakrsu22 ben de göğüs kremi almadım Kalkan ve gümüş kapak kullanicam memnun olanlar varmış. Bana görümcem verdi sağolsun
Gamzedmrts _edakrsu22 Philps avent slikon göğüs kalkanı mükemmel çözüm gümüş kapak krem vs gerek bile kalmıyor iki evladım var suan üçüncü hamileliğim bundada emzirme döneminde avent kullanacağım göğüslerim onlar sayesinde yara olmadı
misirveannesi _edakrsu22 kalkan benim göğsümde sabit durmadı memnun kalmadm yani. Yara olduğunda gümüş kapak kullandım o işe yaradı. Ayarları var onunda trendyolda silverline filandı sanrm iyiydi
_edakrsu22 Gamzedmrts peki ne zaman kullanmaya başlamam lazım ve nasıl kulanicam kusura bakmayın tecrubesizm bilmiyorum
mor_menekse Gamzedmrts canım bende de ondan var ilk gebeliğim. Tam olarak nasıl kullanicam bilmiyorum.detayli anlatır mısın zor olmicaksa 😇💚
Gamzedmrts _edakrsu22 Doğum yaptınız mı bilmiyorum ama mesajınızı görmemişim kusura bakmayın bebişinizi emzirdikten sonra delikli olan kısmı takın gündüzleri hep o takılı kalsın bebişi emzirin tekrar takın gece de onun deliksiz kısmını takıp öyle uyuyun bir süre hiç cıkarmayın göğüs uçlarına kesinlikle zarar vermiyor ☺️
Gamzedmrts Handeaslan39 mor_menekse mesajınızı görmemişim kusura bakmayın doğum yaptıktan hemen sonra kullanmaya baslayabilirsiniz bebişinizi emzirdikten sonra delikli olan kısmı takın gündüzleri hep o takılı kalsın bebişi emzirin tekrar takın gece de onun deliksiz kısmını takıp öyle uyuyun bir süre hiç cıkarmayın göğüs uçlarına kesinlikle zarar vermiyor ☺️
Mxmxy Kalkan krem gümüş kapak ne olur ne olmaz diye ben üçünden de alacağım bide bunları aramakla uğraşamam doğurduktan sonra 😀 krem lansinohun kremi o çok iyi diyolar ama araştırmak lazım tabi daha bi krem daha vardı ama adını hatırlamıyorum şuan da
Melisasis Ben gümüş kapak aldım . Ama kullanan arkadaşlarım kalkanında iyi geldiğini söylüyor nemli tutarak çatlamasını önlüyormuş .
ballibocek Ben lansinoh balm, kalkan, gümüş kapak, hatta silikon göğüs ucu bile aldım :))) dener dener yazarım szie :)))))) gelsin bakalım beybe !!!