aseldurununannesi_ Gamzecem randevu olmayınca talep diye bir yer açılıyor oraya tıklayın 7/24 seçin boşluk açılınca mesaj geliyor hemen girip alabilirsiniz ben hep öyle yapıyorum istediğim güne saate alıyorum randevu
Gamzecem aseldurununannesi_ çok teşekkür ederim evet birkaç gün önce yapmıştım ama hiç bildirim vs gelmedi arkadaş sayesinde çok şükür aldım şimdi :) 🥰