Gamzecem Merhaba cam sakura hastanesi için randevu nasıl alabilirim hiç bir şekilde kadın doğuma bulamıyorum özel takipliyim ama kan tahlili olsun ultrason olsun onları orada yaptırmak istiyorum
Eddakayaa Gamzecem 182 yi arayarak zor alırsınız gün içinde her yarım saatte bir mhrdesen bakın çünkü yer açıldığı an hemen doluyor
aseldurununannesi_ Gamzecem randevu olmayınca talep diye bir yer açılıyor oraya tıklayın 7/24 seçin boşluk açılınca mesaj geliyor hemen girip alabilirsiniz ben hep öyle yapıyorum istediğim güne saate alıyorum randevu
Gamzecem Eddakayaa malesef alamadım hala mesajı yeni gördüm :( dün gece 12 de 3 te sabaha 6 da hep baktım hiç yoktu cam sakura hiç çıkmıyordu hatta talep olusturdum bildirim de gelmedi
Eddakayaa Gamzecem tüh bayada boş yer vardı😔 bildirim gelmiyo ya sistem bı değişik zaten sağlik olsun inşallah alabilirsiniz randevuyu 🙏
Gamzecem Eddakayaa canımsın ya :) girdim şimdi evet çok doktor var ama parantez içinde gebelere bakilmamakta yazıyor o fark ediyor mu alabiliyor muyum
Eddakayaa Gamzecem bide canım randevuya yarım saat önceden git önce tansiyon ölçüyolar randevu saatin geçmesin sorun yaşama
Gamzecem Eddakayaa evet kontrol ettim o şekilde yazıyor :) inşallah bakalım Bahçeşehir de oturuyorum erken çıkarım evden çok teşekkür ederim 🙏🌺🙏