Rumeyysaaanur Msl13 25+4deyim son 10 haftadır asla geçmeyen ara sıra azalan bir ağrım var perişan oluyorum geçen gece belimin ağrısından duramadım kasıklarıma kadar indi hastanedeydim sabaha kadar 🥺
Msl13 Rumeyysaaanur enfeksiyon olmasın benim o haftalarda öyle olmuştu acayip sancılanmışım doğuruyorum faln sanmıştım o derece kötüydüm enfeksiyon çıktı ondan kurtuldum şimdide bütün vücut ağrılarım başladı öyle böyle değil yani
Msl13 mor_menekse benim son 2 3 haftadır öyle o bölgedeki kemiklerim kırılıyor sanki özellikle yürünce ve uyurken sağa sola döndüğümde normal dedi dr. Annemlerde kız çocuğu aşağıda durduğu için öyle ağrıların olur diyor
mor_menekse Msl13 benimde kız çocuğu ondan olabilir. Bide baş aşağı pozisyonu başı baskı yapıyordur belki
Rumeyysaaanur Msl13 herhangi bir enfeksiyon sancı vs çıkmadı gözükmedi muhtemelen kendimi ihmal ettim üşütmüş olabilirim o yüzden olabilir
Msl13 Rumeyysaaanur nolur kendinize dikkat edin bizi bizden başka anlayan düşünen yok ben en başından beri hamd olsun rahat bir hamilelik geçirdim ama son ayımda annemden emdiğim süt burnumdan geldi diyebilirim 🤦🏻♀️
Rumeyysaaanur Msl13 umarım sağlıcakla sorunsuz sıkıntısız doğumunuzu yapıp alırsınız bebişinizi kucağınıza 💖
Msl13 Rumeyysaaanur aminn hepimiz inşallah müminin mümine duası kabuldür inşallah dua eder dua beklerim gören herkesten 🤲🏻🥰