usenmedimyaptimbirvelet Esku salak gibi oldu uygulama yaaa🤦🏻♀️ Katılmıyoruma tıklarsanız 24 saat içinde düzelecekmiş herhalde
Deletedmom_29 Esku Biri bot takipçiler olduğu için falan yazmış çoğu kişinin takipçi sayısı düşmüş anlayamadım bende
Yeniiannecikk usenmedimyaptimbirvelet bende yaptım numara mail istiyor şuan öyle dönüyor akış yenilenemedi diyor kız bot hesap değilim az takipçi var yani sadece çevrem var nedir bu ya kimseye bulasmam ha bide
Yeniiannecikk Deletedmom_29 ben bot hesap değilim ya tek çevrem var kimseye kötü yorumum bile yoktur yani onca fenomen e saydiriyorlar asıl o hesaplar kapatılmalı biz naptik merak ediyorum
Yeniiannecikk sacmalamakizim kız ben büyük hesap değilim ya malesef bugün benimde öyle oldu gerekli şeyleri yaptık bekliyoz sacmaliyorlar valla ya
Tubatgn Esku Stalk siteleri, sahte hesap, bot takipçi ve beğeni kasma yüzünden oldu bunlar hep bu işleri yapan hesaplar askıya alınıyor büyük ihtimalle.
usenmedimyaptimbirvelet Yeniiannecikk ya bu e posta mı her neyse doğrulanmayanlarınki mi ne kapanıyomuş tam bilmiyorum benim 2 hesabım vardı asıl hesabım duruyor diğeri kapandı 😂🤦🏻♀️ Bakalım anlık sorun gibi duruyor
Deletedmom_29 Yeniiannecikk Ben sorun yaşamadım canım o şekilde yazdığı için cevapladım nasıl bir şey dönüyor bilemiyorum
sacmalamakizim Yeniiannecikk Ay gerçekten mi şifrenizi güncelleyin diyorlar hesabı askıya almamalari için.
Yeniiannecikk usenmedimyaptimbirvelet he dogrulanmazsa kapanacak gibi bı yazı vardı ilk dikkat ettiyseniz ben hemen ekran görüntüsü almıştım
Tubatgn Yeniiannecikk 2 faktörlü kimlik koruması açık değil miydi? Bende 5 hesap birden kitlendi büyük ihtimalle takipçi ve talip ettiklerim 5 kişi eksildi.
somurtkankedi Esku 100 takipçim var kimseyi öyle takip etmem yorum bile yapmadım kimseye açılmayabilir mi acaba
Yeniiannecikk somurtkankedi bende böyleyim ha 100 kusur anca takipçim var kimseye yorum veya mesaj atmam ama niye böyle bişey oldu bilmiyorum