nisamom_ Nurrrr90 baktırdım canım akşam üzeri doktorum atacak bu 3. Kimyasalım doktorum hiç nir sıkıntı yok desede çok korkuyorum 🥹
Ebruli1903 Zehraumut keseyi gördük çok şükür ama sağ duvara yakınmış ortaya doğru gelmesi gerek dedi eğer gelmezse gebeliği sonlandıracak şuan takibe aldı cuk tekrar gitcez
Cgdm34 nisamom_ bence genetık test yaptrıın kımyasal gelebıklerın cogu kan pıhtılasmasıyla alaklı olabılıyor 👍sizde kesın vardır demıyorum ama en azından bılırsnız varmı yokmu
nisamom_ Nurrrr90 kuzum 4 tane üst üste kimtasal yaşadım hesabı silmiştim tekrar açayım dedim henüz gebelik olmadı🥹