Benim de değerim iki günde 2 katına çıkmıyordu dış gebelikten şüphelendiler
Radyolojiye gittim dış gebelik değil dediler fakat kese yamuk dediler pazartesi günü kürtaj yapıp patolojiye yollayacağız demişlerdi ben başka bir hastaneye gitmeden kürtaj yaptırmak istemedim başka bir doktora gittim biraz bekleyelim yoksa kürtaj yapalım dediler ama ilk zamanlarda iki günde iki katına çıkmayan değerim son zamanlarda iki günde 2 katını çıkmaya başladı benim gibi bir durumu yaşayan var mı