Hnfaskr Benim de devlette sezeryan oldu bebeğin kilosuna göre pozisyonuna göre sezeryan yapıyorlar mişanım gelmişti 38+5 de oğlumu kucağıma almıştım sanırım o civarlarda yapıyor doktorlar sezeryanı benim normal olma ihtimalim vardı en son sabah kontrolüm var bakalım doğum için birşey söyleyecek mi 34 haftalığım