Hnfaskr Merhaba kızlar benim bildiğim kadarıyla devlet hastanelerinde sezeryan için 38. Haftada felan doğuma alıyorlar. Ama bikac kisiden duydum artık tam zamanını bekliyorlarmış erken almiyorlarmis. Bilgisi olan varmı acaba ? 🥰
Tubatgn Hnfaskr Zorunlu olmadığı sürece devlette sezaryen olmuyor 🌺 Olursada gelişime bakıp gün veriyorlar
Mommm03 Hnfaskr devlet 40 haftaya kadar bekliyor eğer ki sancın var rahim acilmiyorsa o zaman sezeryan yapıyorlar yoksa sezeryan yapmiyolar
Tubatgn Hnfaskr Gelişim tamamlanırsa beklemezler diğer arkadaşın dediği normal doğum için. Teyzemin ikinci doğumunda 38den sonra gün vermişlerdi. Bebiş gelişimi tamamlamıştı.
taninmayananne Hnfaskr keyfi sezeryan yapmiyorlar. Son ana kadar normal destekliyorlar ama ilk dogumun sezeryan olmasi gibi yada baska sebeplerden oturu sezeryane karsr verilmisse doktordan doktora degisyor. Bana 39+0 a gun verdi ilk dogumun sezeryan oldugu icin