Anne-23 niveanın el kremini yatmadan sürüyorum sadece gün içinde süremiyorum sürekli elimi suya soktuğum için vıcık vıcık olmasın diye🥲 şimdi arkonun gliserinli aldım zararı oluyor mu bunların bilmiyorum ama Arko’nunki de baya iyi geldi daha yağlı nemli bırakıyor 😊