Anne-23 tek değilmişim🥲 aynı durumdayız ve bu durum artık bana çok zarar vermeye başladı asla hamileliğimin tadını çıkaramıyorum evden dışarı çıkmak istemiyorum çünkü çıkarsam bir yerlere dokunucam birileri bana dokunacak sonra kafama takıcam diye korkuyorum annemin evine bile giderken bin kere düşünüyorum. Kendi evimde de durum aynı gerçi. Ama artık bu durumu törpülemeye çalışacağım çünkü böyle olmuyor gerçekten çok kötü duruma geldim ellerim kanıyor her yeri yara oldu kolonyalamaktan yıkamaktan. Bazen kolonyays bile güvenmiyorum gidip arkasından el yıkıyorum. Kendimi durdurmaya çalışıyorum artık bir yere dokunduysam saçmalama bu kadar kolay olsaydı bütün hamileler hasta olurdu diyorum, sadece doktorumun dikkat et dediği şeylere dikkat ediyorum onun dışında beynimin senaryo üretmesine izin vermemeye çalışıyorum. Çoook zorlanıyorum hatta imkansıza yakın ama bi gün başarıcam insallah😅 kendi ürettiğim senaryolara bakarsak gerçekten herkes çok kolay virüs enfeksiyon kapar bu kadar kolay olmamalı olsaydı bu yaşıma kadar kapardım diyorum. Hatta geçen gün doktorumu o kadar darlamısım ki kızdı gibi biraz, bu konunun üzerine düşmeyin bu konu hakkında konuşmayın bile üstüne konuştukça abartıyorsunuz dedi. Bir de bu platformda açılan toksoplazma veya başka enfeksiyon virüs postlarını okumayın. Ben her defasında içim rahatlar benim gibi olan biri vardır belki deyip okuyorum ve her defasında yeni bir şey öğrenip daha çok takıyorum. Kesinlikle internetten baktıklarımız tetikliyor. Hamileliğimin basında asla böyle değildim doktorumun söyledikleri dışında olanlar umrumda bile değildi çok şükür bir şey de bulaşmadı. Biraz uzun oldu dertleşme gibi oldu😅