DeryaZ Sağlık ocağında kalp atışlarının dinlendiğini ilk defa dıyuyorum sağlık ocağında makinesi bar mı ki😳🙈
DilarArslan GamzeCan aşı için 20.haftayı bekliyoruz doktorum da öyle dedi bebeği net olarak hissetmem lazımmış. Bugüm tansiyon ve kilom ölçüldü. 17 haftalığım
DeryaZ DilarArslan aaaa ilk defa duyduk iyi bari bende aşı olmaya gittiğimde dinlemek istiyorum diyeyim bakalım varsa makineleri😂
RamazanFuLyaUzuner DilarArslan yok canım böyle bebek telsizi gibi bi alet biraz daha derinden geliyo ses ama duyuyoruz yani şükür 😁