Kuem Kızlar benimde bugün çatlatma iğnemin 9. Günü ara ara genital bölgemde kasığımda falan ağrı oluyo ama böyle anlık ağrılar. Bu durumu yaşayan var mı acaba
Yenianne66 Hayal02 sanki yükselir gibi geldi hiç yaşamadım ama burda öyle olanlar olmuştu hani normalde 0, ile falan başlaması gerek galiba yükselmiş sanki
Aysel_krdg Gul616161 hangi gün yapmıştın sen iğneyi ben 10 günden sonra her gün yapıcam doktor 10 günden sonra test yap dedi bana sende yarın sabah ilk idrarla yap takip et 4 gün
Tolga61 Hayal02 yok kuzum vermedim tetlerde öle görünce hiç modum kalmadı adetime kadar yapmayı düşünüyorum negatif görmekten yoruldum
Gul616161 Aysel_krdg ay hapsammı sabah acaba çok erken olmazmı negatif görmektense koekuyorum açıkcası
Tolga61 Aysel_krdg 10nuncu günü yaptım silik vardı ama oda iğnenin etkisi die soyluyorlardi dün de bugünde yaptım hicbisey cikmadi
Aysel_krdg Hayal02 çok daha düşük olup yükselen var motelini yükselt tut regl olmazsan 2 gün sonra tekrar ver kan bizede güzel haberlerini yaz bekliyoruz
Aysel_krdg Gul616161 negatif olsa bile üzülme iğnenin etkisinin geçtiğini anlarsın omdan sonraki pozitiflerden direk hamile olduğunu anlarsın yap yarın
Tolga61 Gul616161 kuzum bence yapma adetine kadar bekleybiliyorsan bekle ben yaptım bütün moralim bozuldu adetime 10 gün var o zamana kadar gene beklicem ama bütün moralim çöktü vala
myangelson mom_3 doktorum 14. Gunden önce test yapma dedi bana daha çok erken çünkü hemen test negatif diye umutsuzluğa kapilmamaniz lazım