myangelson Hayal02 benim doktorum 14. Den önce test yapma demişti ki 10. Günü test yapmistim negatifti 14. Günü yaptım silik pozitif gördüm
Hayal02 Elimde prodictor gebelik testi var sizce ne zaman yapsam güvenilir ? Ya da biraz daha bekleyip kan mı vermeliyim ?????
aybarsaybuke Hayal02 inşallah en güzel sonucu alırsın kuzum bende cuma günü kontroke gidicem iğne vurulmak için 🙏
Hayal02 aybarsaybuke test yaptım dayanamadım ama çoooook silik çizgi çıktı yarın tekrarlıcam bakalım … inşallah sana da tedavin güzel haberler getirsiiin bu işin psikolojisiyle savaşmak daha zor
aybarsaybuke Hayal02 aynen öyle gerçekten beklemek insanı yoruyor. Evde zaman geçmiyor gerçekten. Yarın haberini bekliyorumm
tubbis Hayal02 moralini bozmak istemem ama ben 12. günden 14. güne kadar silik çizgi görmüştüm ama kan testim negatif çıktı inşaallah senin tutunmuştur 🙏
Aysel_krdg Hayal02 yükselebilir tekrarla canım hasta olmazsan testte pozitif çıkmışmıydı idrar testinde
Aysel_krdg Hayal02 çok daha düşük olup yükselen var motelini yükselt tut regl olmazsan 2 gün sonra tekrar ver kan bizede güzel haberlerini yaz bekliyoruz