Sarella Umutlu2272 benim doktorum 14 haftalıkken tahmin yaptı erkek diye 18 de net erkek dedi 29+3 halada aynı
Azrazerin 12 haftalıklen %70 erkek dedi 13 hafta bitince kontrole gittim başka birşey için erkek diye bağırmak istiyorum dedi doktorum😅 1 hafta sonra tekrar gel dedi ama 1 ay sonra giderim artık herhafta cinsiyet için gidilmez☺️ Allah gönlümdekini biliuor kısmet artık
Esba2019 Kızlar 10+6 da doktor bana erkek dedi yüzde seksen beş dedi bide değişen anneler sizde nasıldı çıkıntı gösterdi mı doktor erkek derken çok merak ediyorum değişir mı acaba
Arjin Esba2019 banada 11 ve 12. Haftada %80 erkek sesi 15 hafta olduk 2 kere gittim göremedi değişirmi bilmem.çıkıntı gördü