Bende pco hastasıyım adet tarihim sürekli atar, her ay 5 gün 10 gün . Geçen sene hamile kaldım 7 haftalık kalbi durdu. Sonrasında 10 ay olmadı. Bir sürü tahlil ,tetkik yapıldı herşey temiz çıktı. Sonra bir doktora denk geldim pco hastalarının inostol kullanmasını öneriyordu .Ben de inostol + folik asit kullandım 2 ay düzenli birde hsg filmi çektirdim herşey normal tüpler açık hsg çektirdiğim ay hamile kaldım. İnostolun faydası olduğunu düşünüyorum tavsiye ederim👍