ogretmenHnmm aynı sorun ile 1,5 sene sonra hamile kaldım şuan 50 günlük oğlum var :) umudunu asla kaybetme hiç ummadığın anda oluyo . Adetinin 3. Günü farklı bir ilaca başlıyor ve yumurta takibi yapıyor sonrasında ilişki takvimi veriyor 1 ay sonra yine olmazsa farklı ilaç bi süre bu şekilde devam ediyor sonra çatlatma iğnesi o da olmazsa aşılama. Ben şükürler olsun ki çatlatma iğnesinden 1 ay sonra aşılamaya gitmesen bi kaç gün önce öğrendim hamile olduğumu. Umarım tez zamanda senin de olur