1bade çıkmadı bi şey hsg de tek genim de mthfr 677t heterozigot çıktı sizin hangi genlerinizde çıktı acaba, ben kasımda hamile kaldım şubatta düşük yaptım sonra martta tekrar hamile kaldım aslında çok şükür ilkinde iki ikincisinde ilk denemede kaldım hamile kalmak da problem yaşamıyorum çok şükür şuan stres yaptım heralde