1bade benim iki düşüğüm de çok üst üste oldu :( haziranda kürtaj oldum bi ay sonra adet oldum hsg çekildim. Allah gönlümüze göre versin inşallah üçüncüler sağlıkla sıhhatle gelsin, ama kanama olmayışı insanda şu hissi uyandırıyor her kontrole gidişimde acaba kötü bir şey duyacak mıyım korkusu oluyor, hastaneye gidince başlıyor kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor ve doktor muayenesinde her defasında kendımı tutamayıp ağlıyorum napcam bilmiyorum hiç. Allah yardımcımız olsun. Sizin hikayeniz nedir