Btl_zngn Ben iki hafta bekliyim dedim ama zor tutuyorum kendimi bide hastanede calisiyorum elimin altinda diye doktor laf etmesin dedim bekliyorum gitmedim
denizarenmom Btl_zngn vay be ben kendimi hâlâ yeni hamile gibi goruyodum ama benden 4 ay sonra dogurcaklar varmis🥲 bu post beni duygulandirdi
denizarenmom Btl_zngn 18+0iz oglusumla bugun gormeye gidecegim, sizede hayirli olsun cok saglikla gelsin🙏
G2-z-d-E Btl_zngn görürsünüz içiniz ferah tutun beta hcg önemli baktırın 2güne bi ben çok korkmuştum görünce rahatladım çok güzel bi duygu 🥰
G2-z-d-E Haticem5467 merhaba evet çok uzaktan duydum doktor da var dedi ama bu hafta kesin gözükür dedi
Haticem5467 Btl_zngn 5+4 günlük hamileyim kese cuma günü göründü bundan önce 4 dusugum var ilk hamilelikte 1 oğlum var cok sukur bu cuma kalp atışını dinlemeye gideceğiz insallah hayırlı haber alırım sonu hüsran olmaz insallah
Esma-99 melegimhosgeldin1 Haticem5467 ya sizdede kasıklarda ağrı batma oluyormu bende 5+4 özellikle sağ kasığımda ağrı şikayetim çok fazla
G2-z-d-E Haticem5467 endişelenmeyin bende öyleydim hatta kahverengi akıntım bile oldu korka korka doktora gttim ozman duydu gördü herşeyi
Btl_zngn Insallah burda hep guzel seyler yasayip paylasalim kotu bisey hickimse yasamasin cinsiyetlerimizi ogrenip paylasalim insallah 🤲