Btl_zngn Baya erken olucak ama benim gibi erken ogrenenler varsa buyrun ne durumdasiniz biraz sohbet edelim. Bende suan kasik agrisi var baya hemde sanki adet oluncagi gun anlarizya agrisindan ayni oyle benim gibi olan var midir? 4+4um suan 😀
Feslegenn Btl_zngn 4+5 im bende ama reglden 3 gün önce öğrendim 9 gündür bir telastayiz gittiniz mi doktora bugün gittim ben minicik bir kese göründü
denizarenmom Btl_zngn vay be ben kendimi hâlâ yeni hamile gibi goruyodum ama benden 4 ay sonra dogurcaklar varmis🥲 bu post beni duygulandirdi
Feslegenn Emanetimi_bekliyorum bende bugün 4+5 te doktora gittim kese görünmüş muydu sizde kaç mm ido gorunduyse
Btl_zngn Feslegenn ya benim ikinci gebeligim tecrube dayanarak bebek daha gorunmez diye gitmedim biyandanda korkuyorum niye agrim oluyo diye arada kaldim
Emanetimi_bekliyorum Feslegenn mm bilmiyorum çok aşırı küçüktü doktor 7-10 gün sonra gel tekrar bakalım büyümüş mü bakalım demişti
Btl_zngn Kizlar bu postu takibe alinda testlerimizi bebek kilolarini vs bilgi alisverisi yaoalim paylasalim
G2-z-d-E Btl_zngn gttim kese bebek gözüktü çok şükür kalp atışıda var dedi doktor ama bu hafta tekrar çağırdı ozman daha net çıkar dedi
Emanetimi_bekliyorum Btl_zngn amin inşallah herkes saglıkla kavuşsun ilk gebelik benim🤲🏻🤲🏻 Bende 4+5 de kese minicik doktor zor gördü buraya ondan yazdım görülmezse telaş yapmayın ben çok yapmıştım 😢
G2-z-d-E Btl_zngn görürsünüz içiniz ferah tutun beta hcg önemli baktırın 2güne bi ben çok korkmuştum görünce rahatladım çok güzel bi duygu 🥰
Esma-99 melegimhosgeldin1 Haticem5467 ya sizdede kasıklarda ağrı batma oluyormu bende 5+4 özellikle sağ kasığımda ağrı şikayetim çok fazla