Zlh32 bende yaptırmayı düşünüyorum kızımda kan sulandırıcı kullanmıştım tutunsun diye çok şükür sorun çıkmadı. Ama ilk gebeligimde ve bunda kullanmadım böyle birşey oldu ilk defa hiçbir sıkıntı yoktu kalbi durdu. Şuan iyiyim çok şükür ağrı yok ağrı kesici içtim hafifledi biraz da olsa. Ama kanamam çok idrar yaparken özellikle kan içinde kalıyor afedersiniz Orkid taktım 3 saat oldu doldu full diyebilirim