Sıcak bir duş alın kasığınızı da sıcak tutun. Geçen yıl ben de 5. Haftada sizin gibi ağrı ve kanama ile başlamıştı. Sabahtan akşam 8 e kadar çektim düşmedi. Sonra doktorum özeldeydi doktoru aradım icapçılarıyla geldi 2500 tl ödedik yaptılar. Şu an belki 5000 olmuştur bilmiyorum. Gece 11 gibi kürtaj oldum. Kürtajdan sonra da 2 saat filan ciddi ağrı çekmiştim. Dayanamazsanız mutlaka gidip yaptırın icapçılar oluyor hastanelerde