3prens1prensesmom Annecikler anladimm saglicakla kavusun bebeginize🤗 benmde cok aciyor dikislerim ikinci gebeligimde hic boyle olmamisti cuma gunu kontrolum var dua ediyorum o gun alsin diye artik izdirap gibi oldu oturmak kalkmak sanki yeni dogm yapmişim gbi sizliyor
zeynepikra_61 Ssevo_0713 bizim de bugün görüş günümüz hafif hafif ağrılar var gibi mide bulantısı da yaşıyorum bakalım ne olacak 🤷🏻♀️🙏🏻💙
Feyzacelikcan Bizde 37. Haftadayiz 20 gun gosteriyor uygulama dün akşam iç çamasirimi islaticak kadar bi su geldi. Suyun gelmesi mi bu bilemedim :/ Yani azar azar gelir mi sizce bilen var mi? Devami olmadi bugun bir şey yok sancim falan da olmadi.